REGULAMIN

 

Sklep Internetowy www.fingarden.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową  za pośrednictwem strony internetowej na terytorium Polski.

Sklep www.fingarden.pl jest prowadzony przez firmę:


FINGARDEN s.c. Anna Ugarenko Witold Szewczyk
Nip. 8341889450
Regon 382168249

Firma zarejestrowana w CEIDG

Adres do korespondencji:

FINGARDEN s.c.
Maurzyce 26
99-440 Zduny
tel. : +48 604313647
e-mail: info@fingarden.pl

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 1. Ceny wszystkich towarów prezentowanych w Sklepie Internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.

2. Dane wpisywane do formularza muszą zawierać prawdziwe i rzetelne informacje. Podanie aktywnego maila oraz numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego umożliwia potwierdzenie zamówienia.

3. Do zakupu w Sklepie Internetowym upoważnione są tylko osoby pełnoletnie.

4. Ewentualne niezgodności postanowień Regulaminu z  powszechnie obowiązującymi normami prawa, uważa się za nieobowiązujące. W ich miejsce stosuje się odpowiednie normy powszechnie obowiązującego prawa.

5. Firma zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad.

 

 

ZAMÓWIENIA

1. Podstawowym warunkiem do realizacji zamówienia jest poprawne uzupełnienie formularza zamówienia i przesłania go do Sklepu Internetowego. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o przyjęciu zamówienia.

2. Zamawiający może składać zamówienia 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

3. Zamówienia złożone w dni powszednie po 15.00, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

4. Sklep zobowiązuje się wysłać zamówiony towar w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili wpłynięcia na konto kwoty zamówienia i kosztów dostawy. W przypadku płatności za pobraniem przesyłka jest wysyłana w ciągu 1-2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.

5. Firma FINGARDEN wystawia FAKTURY na zakupiony towar na życzenie klienta, standardowo do każdej przesyłki jest dołączony paragon.

6. Sklep FINGARDEN zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.

7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

8. Zamawiający ma możliwość wybrania form zapłaty i formy przesyłki, zgodnie z informacjami pojawiającymi się na stronie www.fingarden.pl.

REKLAMACJE, ZWROTY ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Zgodnie z Ustawa  o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z zamówionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie został
w żaden sposób zniszczony.

Aby odstąpić od umowy zawartej należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@fingarden.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres magazynu firmy.

Wzór wniosku o odstąpienie od umowy:

http://www.fingarden.pl/content/8-odstapienie-od-umowy

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.


2. Podstawą przyjęcia reklamacji w Sklepie Internetowym jest przesłanie towaru na adres magazynu firmy włącznie z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
       a.  imię, nazwisko, adres (można także podać adres e-mail Kupującego),
       b.  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
       c.  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
       d.  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie
we wskazanym zakresie.

3. Reklamowany produkt należy odesłać na adres: FINGARDEN Maurzyce 26 99-440 Zduny. Przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane.

4. Zalecamy do reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu dołączyć protokół szkody, który posiada przy sobie każdy przewoźnik. Przewoźnicy wymagają takiego dokumentu, żeby otrzymać zwrot kosztów z ubezpieczenia.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

6. Towar uszkodzony naprawiamy lub wymienimy na nowy, a jeżeli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania zapasu) zaproponujemy podobny lub zwrócimy równowartość ceny towaru.

7. Zwrot należności za zwrócone towary następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Klienta konto bankowe.

KOSZTY WYSYŁKI I PŁATNOŚCI

Dostawy realizujemy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej lub INPOSTU. Koszt dostawy ponosi Klient. Jest on doliczany do kwoty zamówienia.

Koszt jest uzależniony od wagi oraz od gabarytów przesyłki.

Firma kurierska:

Jedna paczka może ważyć do 30kg. Jedna rolka siatki to jedna paczka.

Waga jest obliczana jako większa wartość z:

a)      Waga rzeczywista paczki

b)      długość plus obwód max 3m

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.fingarden.pl  jest FINGARDEN s.c. Anna Ugarenko Witold Szewczyk (adres siedziby i adres do doręczeń: Maurzyce 26, 99-440 Zduny); NIP: 8341889450; REGON: 382168249, adres poczty elektronicznej: info@fingarden.pl. - zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.

1.2. Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.) (zwana dalej: Ustawą o ochronie danych osobowych) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

1.3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie
z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ ODBIORCY DANYCH

2.1. Każdorazowo cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora wynika
z działań podejmowanych przez Usługobiorcę lub Klienta w Sklepie Internetowym. Przykładowo jeżeli Klient w trakcie składania Zamówienia wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.2. Możliwe cele zbierania danych osobowych Usługobiorców lub Klientów przez Administratora:

2.2.1. zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej
(np. Konto)

2.2.2. marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora

2.2.3. obsługa reklamacji i zgłoszeń

2.2.4. dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych
i rachunkowych

2.3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:

2.3.1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.3.2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.

2.4. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Usługobiorców lub Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy). W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.

2.5. Podanie danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie Internetowym. Każdorazowo zakres wymaganych do zawarcia umowy danych wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego.

3. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH

3.1. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

3.2. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest (1) uprzednia zgoda Usługobiorcy lub Klienta lub (2) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora (zgodnie z art. 23 ust. 4 Ustawy o ochronie danych osobowych za prawnie usprawiedliwiony cel uważa się w szczególności marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora).

4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

4.1. Usługobiorca lub Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych Usługobiorca lub Klient może wycofać
w dowolnym momencie w ten sam sposób, jak ją wyraził. Dane osobowe mogą być przetwarzane dopóki zgoda nie zostanie wycofana.

4.2. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

4.3. W przypadku udzielenia przez Usługobiorcę lub Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora zgoda może być odwołana w każdym czasie.

4.4. W przypadku, gdy Administrator zamierza przetwarzać lub przetwarza dane Usługobiorcy
lub Klienta w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora, osoba której dane dotyczą uprawniona jest także do (1) wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na jej szczególną sytuację lub do (2) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych.

4.5. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora.

4.6. Usługobiorca lub Klient ma prawo  wnieść skargę w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres:, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

5. CZAS PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

5.1. Dane osobowe Klientów i Usługobiorców przechowywane są przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,
  • maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy

6. ZABEZPIECZENIA

6.1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną,
a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

6.2. Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:

6.2.1. Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem.

6.2.2. Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła.

6.2.3. Certyfikat SSL.

 

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r /Dz.U. nr 133, poz.883/

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o Ochronie Praw Konsumentów oraz o Ochronie Danych Osobowych.

3. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu
do tych procedur.

 3.1.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

3.2.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

3.3.Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

7.4.Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).




Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie

PayPal